NULL string(0) ""

Uchwała nr VI/26/11RADY GMINY NOWA WIEŚ WIELKAz dnia 25 lutego 2011w sprawie uchwalenia budżetu gminy Nowa Wieś Wielka na rok 2011.Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d, lit. i oraz pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, zm. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420, 157, poz. 1241 i z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i 146 oraz Nr 106, poz. 675), art. 121 ust. 4, 5 i 9 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. - Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1241 i Nr 219, poz. 1706, z 2010 r. Nr 96, poz. 620, Nr 108, poz. 685, Nr 152, poz. 1020 i Nr 161, poz. 1078) oraz art. 211, art.212, art.214, art. 215, art.222, art. 235, art.236, art. 237, art. 242 i art.258 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz.1240 i z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835 i Nr 152, poz. 1020) uchwala się, co następuje:

Uchwała nr VI/26/11
RADY GMINY NOWA WIEŚ WIELKA
z dnia 25 lutego 2011


w sprawie uchwalenia budżetu gminy Nowa Wieś Wielka na rok 2011.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d, lit. i oraz pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, zm. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420, 157, poz. 1241 i z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i 146 oraz Nr 106, poz. 675), art. 121 ust. 4, 5 i 9 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. - Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1241 i Nr 219, poz. 1706, z 2010 r. Nr 96, poz. 620, Nr 108, poz. 685, Nr 152, poz. 1020 i Nr 161, poz. 1078) oraz art. 211, art.212, art.214, art. 215, art.222, art. 235, art.236, art. 237, art. 242 i art.258 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz.1240 i z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835 i Nr 152, poz. 1020) uchwala się, co następuje:


§1.1. Dochody budżetu gminy ogółem  28.624.708 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1,w tym:
1) dochody własne                                                                             13.725.259zł,
2) dotacje celowe                                                                                3.715.133 zł,
3) subwencje                                                                                      8.917.457 zł,
4) dochody ze środków otrzymanych z budżetu Unii Europejskiej               1.933.859 zł.
   2. Dokonuje się podziału dochodów ogółem na:
1) dochody majątkowe 2.839.359 zł, w tym:
    a) dochody ze sprzedaży majątku                                                        200.000 zł,
    b) dochody z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo Własności                                                                                                 5.000 zł,
    c) dotacje i środki otrzymane na inwestycje                                         2.634.359 zł,
2) dochody bieżące                                                                            25.785.349 zł,  
   § 2.1. Wydatki budżetu, zgodnie z załącznikiem nr 2, w wysokości        30.259.387 zł,
1)   wydatki bieżące w wysokości 22.730.525 zł, w tym:
    a) wynagrodzenia i pochodne                                                          12.630.013 zł,
    b) dotacje                                                                                      1.233.512 zł,
    c) wydatki na obsługę długu                                                                  90.000 zł,  
     d) wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących                   
     z budżetu Unii Europejskiej w wysokości                                             4.170.137 zł,
2)   wydatki majątkowe 7.528.862 zł, w tym wydatki na inwestycje i zakupy inwestycyjne (zgodnie z załącznikiem Nr 3)                                                                7.528.862 zł. 
    § 3. Ustala się planowany deficyt budżetu w wysokości                           1.634.679 zł,
który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
1) zaciągniętych pożyczek                                                                      1.098.000 zł,
2) zaciągniętych kredytów                                                                         536.679 zł.
     § 4.Przychody budżetu w wysokości 2.618.000 zł, rozchody w wysokości 983.321 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4.
     § 5. W budżecie tworzy się rezerwy:
1) rezerwę ogólną budżetu na wydatki nieprzewidziane  w kwocie                    80.000 zł,
2) rezerwę celową z przeznaczeniem na realizację zadań własnych  z zakresu zarządzania kryzysowego  w kwocie                                                                               53.081 zł.        
   § 6.1. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 5:  
1)   dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych na podstawie porozumień z organami administracji rządowej, zgodnie z załącznikiem nr 6,
2)   dochody i wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 7.
     § 7. Ustala się dochody  z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie 141.000 zł oraz wydatki  na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w wysokości 136.000 zł i wydatki       na zwalczanie narkomanii 5.000 zł.   
 
   § 8.1. Plan przychodów i wydatków w łącznej kwocie (zbiorczo), dla zakładów budżetowych:
1) przychody w wysokości                                                                      3.174.200 zł,
2) wydatki w wysokości                                                                          3.170.183 zł,
- zgodnie z załącznikiem nr 8.
   2. Plan przychodów  i wydatków w łącznej kwocie dla dochodów własnych jednostek budżetowych:
1) dochody                                                                                              42.000 zł,
2) wydatki                                                                                               42.000 zł,
- zgodnie z załącznikiem nr 11.
 
   § 9.1. Dotacje przedmiotowe dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowej Wsi Wielkiej:
1)   z tytułu dopłaty do 1m3 ścieków wprowadzonych do gminnych zbiorczych urządzeń kanalizacyjnych w wysokości 2,62 zł za                                                       510.900 zł,
2)   z tytułu dopłaty do wywozu ścieków komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka (brak kanalizacji) przy użyciu beczkowozu asenizacyjnego w wysokości 24 zł za jeden kurs beczkowozu                                                                              33.600 zł.
    2. Dotacje podmiotowe dla podmiotów niezaliczanych i wchodzących w skład sektora finansów publicznych – zgodnie z załącznikiem nr 10,
   3. Dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty niezaliczane i wchodzące w skład sektora finansów publicznych, zgodnie załącznikiem nr 9,
    § 10. Ustala się plan wydatków na przedsięwzięcia realizowane w ramach  Funduszu  sołeckiego w podziale na Sołectwa, zgodnie z załącznikiem nr 15.
    § 12. Limity zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz kredytów i pożyczek zaciąganych na:
1)   sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie                       1.000.000 zł,
2)   sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie                        1.634.679 zł,
3)   spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie                                                983.321 zł.
§ 13. Upoważnia się Wójta Gminy do:
1)   zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego przejściowego deficytu budżetu do wysokości     1.000.000 zł,
2)   dokonywania zmian w planie wydatków, polegających na dokonywaniu przeniesień w planie wydatków między rozdziałami i paragrafami w ramach działu klasyfikacji budżetowej, w zakresie wydatków bieżących, w tym wydatków na uposażenia i wynagrodzeń ze stosunku pracy oraz w zakresie wydatków majątkowych,
3) przekazania kierownikom jednostek budżetowych uprawnień do dokonywania zmian w planie wydatków jednostki,
4)   przekazania kierownikom innych jednostek organizacyjnych gminy uprawnień do dokonywania zmian w planie wydatków,
5)   lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
   § 14. Ustalenia dodatkowe- ustala się szczegółowość informacji o przebiegu wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2011 r. – w szczegółowości nie mniejszej niż w niniejszej uchwale.
   § 15. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
   § 16. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2011 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
 
Załączniki:
 
1) Dochody budżetu Gminy  na  2011 r.  
2) Wydatki budżetu Gminy  na  2011 r. 
3) Zadania inwestycyjne w 2011 r.
4) Przychody i rozchody budżetu w 2011 r.
5) Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w 2011 r.
6) Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych na podstawie porozumień z organami administracji rządowej  w 2011 r.
7) Dochody i wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego w 2011 r.
8) Plan przychodów i wydatków zakładów budżetowych na 2011 r.
9) Dotacje podmiotowe dla podmiotów niezaliczanych i wchodzących w skład sektora    
  finansów publicznych na 2011 r.,
 10) Dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty niezaliczane i wchodzące w skład sektora finansów publicznych na 2011 r.,
 11) Plan dochodów i wydatków dochodów własnych jednostek budżetowych na 2011 r,
 12) Plan przychodów i wydatków rachunku dochodów własnych jednostek budżetowych
  na 2011 – opis.
 13) Plan przychodów i wydatków zakładu budżetowego na 2011 r. – opis.
 14)Plan finansowy dochodów budżetu państwa związanych z realizacją zadań zleconych     
  jednostkom samorządu terytorialnego na 2011 rok.
 15) Plan wydatków na przedsięwzięcia realizowane w ramach funduszu sołeckiego w roku 2011,
 16) Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i funduszu spójności oraz bezzwrotnych środków zagranicznych w 2011 r.,  
17)Uzasadnienie dotyczące  projektu budżetu Gminy Nowa Wieś Wielka na 2011 r,
18) Dotacje przedmiotowe w 2011 r.
 
Załączniki stanowią integralną część niniejszej uchwały.      

Załącznik nr 1 - Dochody budżetu gminy na 2011 r. (273kB) pdf
Załącznik nr 2 - Wydatki budżetu gminy na 2011 r. (1249kB) pdf
Załącznik nr 3 - ZADANIA INWESTYCYJNE NA 2011 ROK (90kB) word
Załącznik nr 4 - Przychody i rozchody budżetu w 2011r. (82kB) pdf
Załącznik nr 5 - Dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w 2011 r. (105kB) pdf
Załącznik nr 5 - Wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w 2011 r. (125kB) pdf
Załączniki nr 6 - 8 (55kB) excel
Załączniki nr 9-10 (43kB) excel
Załącznik nr 11 - Plan przychodów i kosztów dochodów własnych jednostek budżetowych na 2011 r. (39kB) word
Załącznik nr 12 - PLAN PRZYCHODÓW I WYDATKÓW RACHUNKU DOCHODÓW WŁASNYCH JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH NA 2011 - OPIS (41kB) word
Załącznik nr 13 - PLAN PRZYCHODÓW I WYDATKÓW ZAKŁADU BUDŻETOWEGO NA 2011 ROK - opis (50kB) excel
Załącznik nr 14 - PLAN FINANSOWY DOCHODÓW BUDŻETU PAŃSTWA ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADAŃ ZLECONYCH JEDNOSTKOM SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO NA 2011 ROK (32kB) word
Załącznik nr 15 - PLAN WYDATKÓW NA PRZEDSIĘWZIĘCIA REALIZOWANE W RAMACH FUNDUSZU SOŁECKIEGO W ROKU 2011 (120kB) word
Załącznik nr 16 - WYDATKI NA PROGRAMY I PROJEKTY REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW POCHODZĄCYCH Z FUNDUSZY STRUKTURALNYCH I FUNDUSZU SPÓJNOŚCI ORAZ BEZZWROTNYCH ŚRODKÓW ZAGRANICZNYCH W 2011 r. (45kB) excel
Załącznik nr 17 - Uzasadnienie do uchwały budżetowej Gminy Nowa Wieś Wielka na 2011 rok (835kB) word
Załącznik nr 18 - Dotacje przedmiotowe w 2011 r. (26kB) excel
 

metryczka


Opublikował: Szymon Giżycki (8 marca 2011, 09:58:57)

Ostatnia zmiana: Szymon Giżycki (8 marca 2011, 10:12:52)
Zmieniono: dodanie załącznika nr 18

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1159