Strona główna > Zarządzenia > WÓJTA GMINY NOWA WIEŚ WIELKA - Kierownika > 2015 |
Zarządzenie nr 17/15WÓJTA GMINY NOWA WIEŚ WIELKA - Kierownikaz dnia 31 lipca 2015w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na budowę nawierzchni ulicy Nadrzecznej w Olimpinie wraz z odwodnieniem.
Zarządzenie nr 17/15
WÓJTA GMINY NOWA WIEŚ WIELKA - Kierownika
z dnia 31 lipca 2015
w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na budowę nawierzchni ulicy Nadrzecznej w Olimpinie wraz z odwodnieniem.
Na podstawie § 3 Regulaminu pracy komisji przetargowej w
Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 61/07
Wójta Gminy Nowa Wieś Wielka z dnia 19 grudnia 2007 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu pracy
komisji przetargowej w Urzędzie Gminy
Nowa Wieś Wielka, zmienionego zarządzeniem nr 5/11 Wójta Gminy Nowa Wieś Wielka
z dnia 8 marca 2011 r., zarządzam co następuje:
§ 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na budowę nawierzchni ulicy Nadrzecznej w Olimpinie wraz z odwodnieniem, powołuję komisję przetargową w składzie:
1) Sławomir Silecki - kierownik Referatu Inwestycji, Budownictwa i Infrastruktury
Komunalnej w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka, przewodniczący,
2) Roberto Krzyżanowski - inspektor ds. inwestycji i remontów w Urzędzie Gminy Nowa
Wieś Wielka, zastępca przewodniczącego,
3) Janusz Marczak - inspektor ds. dróg i infrastruktury komunalnej w Urzędzie
Gminy Nowa Wieś Wielka, członek
4) Anita Wysota - gł. specjalista ds. zamówień publicznych, aktywizacji
gospodarczej i spraw lokalowych w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka, sekretarz.
§ 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na budowę nawierzchni ulicy Nadrzecznej w Olimpinie wraz z odwodnieniem, powołuję komisję przetargową w składzie:
1) Sławomir Silecki - kierownik Referatu Inwestycji, Budownictwa i Infrastruktury
Komunalnej w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka, przewodniczący,
2) Roberto Krzyżanowski - inspektor ds. inwestycji i remontów w Urzędzie Gminy Nowa
Wieś Wielka, zastępca przewodniczącego,
3) Janusz Marczak - inspektor ds. dróg i infrastruktury komunalnej w Urzędzie
Gminy Nowa Wieś Wielka, członek
4) Anita Wysota - gł. specjalista ds. zamówień publicznych, aktywizacji
gospodarczej i spraw lokalowych w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka, sekretarz.
§ 2. Zobowiązuję komisję przetargową do
przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego zgodnie z Regulaminem pracy komisji przetargowej w Urzędzie Gminy Nowa Wieś
Wielka, ustawą - Prawo zamówień publicznych i przepisami wykonawczymi do tej
ustawy, oraz do przedstawienia materiałów w sprawie postępowania - w terminie do 18 września 2015 r.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
metryczka
Opublikował: Małgorzata Ćwierdzińska (24 września 2015, 08:36:04)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1045