Strona główna > Zarządzenia > WÓJTA GMINY NOWA WIEŚ WIELKA - Kierownika > 2018 |
Zarządzenie nr 18/18WÓJTA GMINY NOWA WIEŚ WIELKA - Kierownikaz dnia 31 grudnia 2018w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie nadania Urzędowi Gminy Nowa Wieś Wielka Regulaminu Organizacyjnego
Zarządzenie nr 18/18
WÓJTA GMINY NOWA WIEŚ WIELKA - Kierownika
z dnia 31 grudnia 2018
w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie nadania Urzędowi Gminy Nowa Wieś Wielka Regulaminu Organizacyjnego
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy
z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.)
zarządzam, co następuje:
§1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 29/17 Wójta Gminy Nowa Wieś Wielka z dnia 29 grudnia 2017r., Znak: RO-120.29.2017, wprowadzam następujące zmiany:
§1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 29/17 Wójta Gminy Nowa Wieś Wielka z dnia 29 grudnia 2017r., Znak: RO-120.29.2017, wprowadzam następujące zmiany:
1) w § 16 w pkt 5 w lit. d kropkę zastępuje
się przecinkiem i dodaje się lit. e w brzmieniu:
„e) stanowisko ds. gospodarki wodnej i środowiska.”;
2) w § 28 w ust. 2 w lit. k kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 5 w brzmieniu:
„5) w zakresie gospodarki wodnej i środowiska:
a) prowadzenie i aktualizacja rejestru podmiotów zobowiązanych do opłat za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w tych sprawach,
b) prowadzenie dokumentacji dot. korzystania z wód, przestrzegania warunków ustalonych w decyzjach wydanych na podstawie Prawa wodnego, wykonywania urządzeń wodnych, utrzymywania wód oraz urządzeń wodnych,
c) aktualizacja gminnego programu oczyszczania ścieków komunalnych,
d) prowadzenie ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków,
e) prowadzenie spraw dot. udzielania gminnych dotacji na wymianę źródeł ciepła oraz doradztwo w realizacji programu Czyste powietrze,
f) prowadzenie spraw związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych w rolnictwie,
g) pomoc administracyjna w zakresie spraw prowadzonych przez Referat Planowania Przestrzennego, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska.”.
„e) stanowisko ds. gospodarki wodnej i środowiska.”;
2) w § 28 w ust. 2 w lit. k kropkę zastępuje się przecinkiem i dodaje się pkt 5 w brzmieniu:
„5) w zakresie gospodarki wodnej i środowiska:
a) prowadzenie i aktualizacja rejestru podmiotów zobowiązanych do opłat za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w tych sprawach,
b) prowadzenie dokumentacji dot. korzystania z wód, przestrzegania warunków ustalonych w decyzjach wydanych na podstawie Prawa wodnego, wykonywania urządzeń wodnych, utrzymywania wód oraz urządzeń wodnych,
c) aktualizacja gminnego programu oczyszczania ścieków komunalnych,
d) prowadzenie ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków,
e) prowadzenie spraw dot. udzielania gminnych dotacji na wymianę źródeł ciepła oraz doradztwo w realizacji programu Czyste powietrze,
f) prowadzenie spraw związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych w rolnictwie,
g) pomoc administracyjna w zakresie spraw prowadzonych przez Referat Planowania Przestrzennego, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska.”.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1
stycznia 2019 r.
metryczka
Opublikował: Małgorzata Ćwierdzińska (18 stycznia 2019, 08:03:36)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 332