Strona główna > Zarządzenia > WÓJTA GMINY NOWA WIEŚ WIELKA - Kierownika > 2020 |
Zarządzenie nr 16/20WÓJTA GMINY NOWA WIEŚ WIELKA - Kierownikaz dnia 11 września 2020w sprawie wyznaczenia Koordynatora do Spraw Dostępności
Zarządzenie nr 16/20
WÓJTA GMINY NOWA WIEŚ WIELKA - Kierownika
z dnia 11 września 2020
w sprawie wyznaczenia Koordynatora do Spraw Dostępności
Na podstawie art. 14 ust.1 ustawy z dnia 19 lipca 2019
r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020
r., poz. 1062) zarządzam, co następuje:
§ 1. Wyznaczam Panią Elżbietę Jankowską – głównego specjalistę ds. opłaty adiacenckiej i kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka, do pełnienia funkcji Koordynatora do Spraw Dostępności, zwanego dalej „Koordynatorem”.
§ 2. 1. Do zadań Koordynatora należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług przez Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka,
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
3) monitorowanie działalności Urzędu Gminy w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
4) przedstawianie Wójtowi Gminy Nowa Wieś Wielka bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
2. Zobowiązuję:
1) pracowników Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka do udzielania niezbędnej pomocy i wsparcia Koordynatora w zakresie realizacji zadań, o których mowa w ust. 1,
2) kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Nowa Wieś Wielka do wdrożenia rozwiązań wymaganych ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz ścisłej współpracy z Koordynatorem.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Koordynatorowi.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
§ 1. Wyznaczam Panią Elżbietę Jankowską – głównego specjalistę ds. opłaty adiacenckiej i kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka, do pełnienia funkcji Koordynatora do Spraw Dostępności, zwanego dalej „Koordynatorem”.
§ 2. 1. Do zadań Koordynatora należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług przez Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka,
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
3) monitorowanie działalności Urzędu Gminy w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
4) przedstawianie Wójtowi Gminy Nowa Wieś Wielka bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
2. Zobowiązuję:
1) pracowników Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka do udzielania niezbędnej pomocy i wsparcia Koordynatora w zakresie realizacji zadań, o których mowa w ust. 1,
2) kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Nowa Wieś Wielka do wdrożenia rozwiązań wymaganych ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz ścisłej współpracy z Koordynatorem.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Koordynatorowi.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
metryczka
Opublikował: Małgorzata Ćwierdzińska (18 września 2020, 14:12:55)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 359