Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Rozstrzygnięte  >  2019

wybrany kandydat: Marta Wojciechowska, Nowa Wieś Wielka 
uzasadnienie wyboru: Po przeprowadzonym naborze – w pierwszej turze naboru dokonano analizy formalnej złożonych dokumentów, w drugiej turze przeprowadzono rozmowy z kandydatami spełniającymi wymogi formalne – stwierdzono, że Kandydatura Pani M. Wojciechowskiej najlepiej odpowiada potrzebom Urzędu. Kandydatka legitymuje się największym doświadczeniem zawodowym dotyczącym przedmiotowych problemów.


Wytworzył: Wojciech Oskwarek (8 lutego 2019)
Wprowadził: Anna Bialik-Pieszak (8 lutego 2019, 14:35:44)



stanowisko:

Podinspektor ds. gospodarki wodnej i środowiska

miejsce pracy: Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka, ul. Ogrodowa 2, 86-060 Nowa Wieś Wielka oraz wizje terenowe.
termin składania dokumentów: 25 stycznia 2019  14:15




OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE 

WÓJT GMINY NOWA WIEŚ WIELKA 
ogłasza nabór  na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. gospodarki wodnej    i środowiska: 
  
I. Nazwa jednostki:  
Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka, adres: 86 – 060 Nowa Wieś Wielka, ul. Ogrodowa 2. 
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Podinspektor ds. gospodarki wodnej i środowiska.      
III.  Wymagania niezbędne: 
1) obywatelstwo polskie, 
2) korzystanie z pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
3) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
4) nieposzlakowana opinia, 
5) wykształcenie wyższe, 
6) minimum 6 miesięcy stażu pracy w administracji, 
7) brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania oferowanego stanowiska pracy. 
IV. Wymagania dodatkowe: 
1) doświadczenie pracy w administracji na stanowisku związanym z obsługą spraw z zakresu przedmiotowego stanowiska pracy, 
2) preferowane ukończone studia: administracyjne, prawnicze lub inżynierskie, 
3) znajomość przepisów ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne, 
4) znajomość przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, 
5) znajomość przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2017r. w sprawie jednostkowych stawek opłat  za usługi wodne, 
6) znajomość programu Czyste powietrze, 
7) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, 
8) znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej, 
9)  znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, 
10) umiejętności i predyspozycje zawodowe: umiejętność obsługi urządzeń biurowych, w tym komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku), Internetu, poczty elektronicznej i LEX, 
11)  możliwość wykorzystywania samochodu prywatnego do celów służbowych na podstawie umowy, 
12) predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność, systematyczność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole. 
V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 
1) prowadzenie i aktualizacja rejestru podmiotów zobowiązanych  do opłat za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej oraz prowadzenie postępowań  administracyjnych w tych sprawach, 
2) prowadzenie  dokumentacji  dotyczącej korzystania  z wód, przestrzegania warunków ustalonych w decyzjach wydanych na podstawie Prawa wodnego,  wykonywania urządzeń wodnych, utrzymywania wód oraz urządzeń wodnych, 
3) aktualizacja gminnego programu oczyszczania ścieków komunalnych, 
4) prowadzenie ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków, 
5) prowadzenie  spraw dot. udzielania gminnych dotacji na wymianę źródeł ciepła oraz  doradztwo  w realizacji programu Czyste powietrze, 
6) prowadzenie  spraw związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych w rolnictwie, 
7) pomoc  administracyjna w zakresie spraw prowadzonych przez Referat Planowania Przestrzennego, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska. 
VI.   Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku. 
1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka, ul. Ogrodowa 2,    86-060 Nowa Wieś Wielka oraz wizje terenowe. 
2. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy. 
3. Stanowisko urzędnicze z dostępem do Internetu. 
4. Praca administracyjno–biurowa z obsługą urządzeń technicznych. 
5. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych. 
6. W Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym (praca w poniedziałek od 7:15 do 15:15, we wtorek od 7:15 do 16:15, środę i czwartek od 7:15 do 15:15 oraz  w piątek od godz. od 7:15 do 14:15). 
7. Zasady wynagradzania – zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936 ze zm.) oraz z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka, wprowadzonym zarządzeniem Nr 27/17 Wójta Gminy Nowa Wieś Wielka  z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka znak:RO-I.120.27.2017. 
8.    Budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. 
VII.   Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych. 
W miesiącu grudniu 2018 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest mniejszy niż 6%. 
VIII.   Wymagane dokumenty i oświadczenia: 
1. Życiorys (curriculum vitae)- bez zdjęcia. 
2. List motywacyjny. 
3. Kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, doświadczenie zawodowe, posiadanie innych niewymienionych powyżej umiejętności oraz kserokopia dokumentu poświadczającego obywatelstwo polskie. 
4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie  - dostępny na stronie internetowej: www.bip.nowawieswielka.pl oraz w Urzędzie Gminy. 
5. Oświadczenia o: 
1) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  o korzystaniu z pełni praw publicznych, 
2) niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
3) posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 
4) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, 
5) przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP informacji o wyniku naboru. 
6) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
IX. Termin i miejsce składania ofert. 
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym (jeśli to możliwe również e-mailem) oraz numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem "Oferta zatrudnienia na stanowisko urzędnicze podinspektor ds. gospodarki wodnej i środowiska" w Kancelarii Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka, pokój nr 17 (adres: Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka, Nowa Wieś Wielka, ul. Ogrodowa 2), w terminie 15 dni od dnia zamieszczenia informacji o ogłoszeniu konkursu na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Nowa Wieś Wielka: www.bip.nowawieswielka.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka. 
Ostateczny termin składania ofert upływa dnia 25 stycznia 2018 r.  – godz. 14:15. 
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani  indywidualnie. 
X. Dodatkowe informacje i uwagi 
1. Dodatkowych informacji udziela Pan Leszek Latosiński – Sekretarz Gminy Nowa Wieś Wielka, tel. 52 320 68 40. 
2.Zgłoszenia niespełniające powyższych wymogów oraz złożone po upływie wyznaczonego terminu ich przyjmowania, nie będą rozpatrywane, a kandydaci nie wezmą udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym. 
3. Na rozmowę kwalifikacyjną należy przynieść oryginały dokumentów, o których mowa w pkt VIII.3, a których kopie zostały przedłożone przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych. 
4. Informacje o przebiegu konkursu i jego rozstrzygnięciu zostaną opublikowane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Nowa Wieś Wielka: www.bip.nowawieswielka.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka. 
5. Dokumenty aplikacyjne złożone na powyższy nabór można odebrać w pok. 20 
po zakończeniu procedury naboru do 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru. 
6. Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. 

  
Administratorem Państwa danych osobowych (dalej jako: „Administrator") jest Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka, ul. Ogrodowa 2, 86-060 Nowa Wieś Wielka, reprezentowany przez Wójta, NIP:953-22-15-757, Regon: 000539644. 
Obowiązki inspektora ochrony danych osobowych w  Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka pełni dotychczasowy Administrator Bezpieczeństwa Informacji, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: kancelaria@nowawieswielka.pl 
Podstawą do przetwarzania danych osobowych pracowników są przepisy prawa dot. procesu zatrudnienia w celu wypełniania obowiązków wynikających z Kodeksu Pracy i innych ustaw, do których jest zobowiązany ustawowo Administrator Danych Osobowych jako Pracodawca w trakcie rekrutacji i zatrudnienia. Dane przetwarzane są w celu realizacji procesu zatrudnienia przez Wójta Gminy Nowa Wieś Wielka będą przechowywane do roku czasu od momentu zakończenia rekrutacji w celach statystycznych i archiwalnych. 
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym koniecznym do realizacji 
przeprowadzenia rekrutacji i zatrudnienia. 
Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. 
Dane przechowywane będą w przypadku pozytywnego zakończenia procesu rekrutacji – przez okres trwania stosunku pracy oraz w obowiązkowym – zgodnym z przepisami prawa – okresie przechowywania dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i akt osobowych. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji – zgodnie z przepisami uwzględniającymi Pani/Pana prawo do odwołania się od wyniku rekrutacji. 
Każda osoba, której dane dotyczą może zwrócić się z żądaniem dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania, wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie danych do momentu jej wycofania, wnieść skargę na przetwarzanie danych niezgodne z przepisami prawa do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Gdy Państwa zdaniem przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się z naruszeniem prawa. 
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również profilowane.       

metryczka


Wytworzył: Wojciech Oskwarek (8 stycznia 2019)
Opublikował: Szymon Giżycki (8 stycznia 2019, 15:17:33)

Ostatnia zmiana: Anna Bialik-Pieszak (8 lutego 2019, 14:35:45)
Zmieniono: Dodanie informacji o wyniku naboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 908