Strona główna > Ogłoszenia o naborze do pracy > Rozstrzygnięte > 2019 |
|
|
wybrany kandydat: | Marta Wojciechowska, Nowa Wieś Wielka |
uzasadnienie wyboru: | Po przeprowadzonym naborze – w pierwszej turze naboru dokonano analizy formalnej złożonych dokumentów, w drugiej turze przeprowadzono rozmowy z kandydatami spełniającymi wymogi formalne – stwierdzono, że Kandydatura Pani M. Wojciechowskiej najlepiej odpowiada potrzebom Urzędu. Kandydatka legitymuje się największym doświadczeniem zawodowym dotyczącym przedmiotowych problemów. |
Wytworzył: Wojciech Oskwarek (8 lutego 2019) Wprowadził: Anna Bialik-Pieszak (8 lutego 2019, 14:35:44) | |
stanowisko: |
Podinspektor ds. gospodarki wodnej i środowiska |
miejsce pracy: | Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka, ul. Ogrodowa 2, 86-060 Nowa Wieś Wielka oraz wizje terenowe. |
termin składania dokumentów: | 25 stycznia 2019 14:15 |
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
WÓJT GMINY NOWA WIEŚ WIELKA
ogłasza nabór na
wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. gospodarki wodnej i
środowiska:
I. Nazwa
jednostki:
Urząd Gminy Nowa Wieś
Wielka, adres: 86 – 060 Nowa Wieś Wielka, ul. Ogrodowa 2.
II. Określenie
stanowiska urzędniczego:
Podinspektor ds. gospodarki
wodnej i środowiska.
III. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) korzystanie z pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) minimum 6 miesięcy stażu pracy w administracji,
7) brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania
oferowanego stanowiska pracy.
IV. Wymagania
dodatkowe:
1) doświadczenie pracy w administracji na stanowisku
związanym z obsługą spraw z zakresu przedmiotowego stanowiska pracy,
2) preferowane ukończone studia: administracyjne,
prawnicze lub inżynierskie,
3) znajomość przepisów ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo
wodne,
4) znajomość przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r.
Prawo ochrony środowiska,
5) znajomość przepisów rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 22 grudnia 2017r. w sprawie jednostkowych stawek opłat za usługi wodne,
6) znajomość programu Czyste powietrze,
7) znajomość przepisów Kodeksu postępowania
administracyjnego,
8) znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych
oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej,
9) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
10) umiejętności
i predyspozycje zawodowe: umiejętność obsługi urządzeń biurowych, w tym
komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet MS Office (Word, Excel i inne
niezbędne programy związane z pracą na stanowisku), Internetu, poczty
elektronicznej i LEX,
11) możliwość
wykorzystywania samochodu prywatnego do celów służbowych na podstawie umowy,
12) predyspozycje
osobowościowe: odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i skrupulatność,
systematyczność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole.
V. Zakres
zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie i aktualizacja rejestru podmiotów
zobowiązanych do opłat za zmniejszenie
naturalnej retencji terenowej oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w tych sprawach,
2) prowadzenie
dokumentacji dotyczącej
korzystania z wód, przestrzegania
warunków ustalonych w decyzjach wydanych na podstawie Prawa wodnego, wykonywania urządzeń wodnych, utrzymywania
wód oraz urządzeń wodnych,
3) aktualizacja gminnego programu oczyszczania ścieków
komunalnych,
4) prowadzenie ewidencji przydomowych oczyszczalni
ścieków,
5) prowadzenie
spraw dot. udzielania gminnych dotacji na wymianę źródeł ciepła
oraz doradztwo w realizacji programu Czyste powietrze,
6) prowadzenie
spraw związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych w rolnictwie,
7) pomoc
administracyjna w zakresie spraw prowadzonych przez Referat Planowania
Przestrzennego, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska.
VI.
Informacja o
warunkach pracy na danym stanowisku.
1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Nowa Wieś
Wielka, ul. Ogrodowa 2, 86-060 Nowa
Wieś Wielka oraz wizje terenowe.
2. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.
3. Stanowisko urzędnicze z dostępem do Internetu.
4. Praca administracyjno–biurowa z obsługą urządzeń
technicznych.
5. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z
zastosowaniem narzędzi informatycznych.
6. W Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka obowiązuje równoważny
system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do
12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie
pięciodniowym tygodniu pracy, w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym (praca
w poniedziałek od 7:15 do 15:15, we wtorek od 7:15
do 16:15, środę i czwartek od 7:15 do 15:15 oraz
w piątek od godz. od 7:15
do 14:15).
7. Zasady wynagradzania – zgodnie z rozporządzeniem Rady
Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników
samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936 ze zm.) oraz z Regulaminem
wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka, wprowadzonym
zarządzeniem Nr 27/17 Wójta Gminy Nowa Wieś Wielka z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie ustalenia
Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka znak:RO-I.120.27.2017.
8.
Budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się
na wózkach inwalidzkich.
VII.
Informacja o
wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu grudniu 2018 r. (miesiącu poprzedzającym
datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest mniejszy
niż 6%.
VIII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Życiorys
(curriculum vitae)- bez zdjęcia.
2. List
motywacyjny.
3. Kopie
dokumentów potwierdzających: wykształcenie,
doświadczenie zawodowe, posiadanie innych niewymienionych powyżej
umiejętności oraz kserokopia dokumentu
poświadczającego obywatelstwo polskie.
4. Kwestionariusz
osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - dostępny na stronie internetowej: www.bip.nowawieswielka.pl
oraz w Urzędzie Gminy.
5. Oświadczenia
o:
1) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
2) niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
3) posiadaniu nieposzlakowanej
opinii,
4) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do
celów rekrutacji,
5) przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w
BIP informacji o wyniku naboru.
6) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o
którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach
samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.
IX. Termin i miejsce składania ofert.
Dokumenty należy składać w
zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym (jeśli
to możliwe również e-mailem) oraz numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem "Oferta
zatrudnienia na stanowisko urzędnicze podinspektor ds. gospodarki wodnej
i środowiska" w Kancelarii Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka, pokój nr 17 (adres: Urząd
Gminy Nowa Wieś Wielka, Nowa Wieś Wielka, ul. Ogrodowa 2), w terminie 15 dni od
dnia zamieszczenia informacji o ogłoszeniu konkursu na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Nowa Wieś Wielka: www.bip.nowawieswielka.pl
oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka.
Ostateczny termin składania ofert
upływa dnia 25 stycznia 2018
r. – godz. 14:15.
O terminie rozmowy
kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani
indywidualnie.
X. Dodatkowe informacje i uwagi
1. Dodatkowych
informacji udziela Pan Leszek Latosiński – Sekretarz Gminy Nowa Wieś Wielka,
tel. 52 320 68 40.
2.Zgłoszenia niespełniające powyższych wymogów
oraz złożone po upływie wyznaczonego terminu ich przyjmowania, nie będą
rozpatrywane, a kandydaci nie wezmą udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.
3. Na rozmowę kwalifikacyjną należy przynieść
oryginały dokumentów, o których mowa w pkt VIII.3, a których kopie zostały
przedłożone przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych.
4. Informacje
o przebiegu konkursu i jego rozstrzygnięciu zostaną opublikowane na stronie
internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Nowa Wieś Wielka: www.bip.nowawieswielka.pl
oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka.
5. Dokumenty aplikacyjne złożone na powyższy nabór
można odebrać w pok. 20
po zakończeniu procedury naboru do 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników
naboru.
6. Wybrany
kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację
z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Administratorem Państwa
danych osobowych (dalej jako: „Administrator") jest Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka, ul. Ogrodowa 2,
86-060 Nowa Wieś Wielka, reprezentowany przez Wójta, NIP:953-22-15-757, Regon:
000539644.
Obowiązki inspektora
ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka pełni
dotychczasowy Administrator Bezpieczeństwa Informacji, z którym można się
kontaktować pod adresem e-mail: kancelaria@nowawieswielka.pl
Podstawą do przetwarzania
danych osobowych pracowników są przepisy prawa dot. procesu zatrudnienia w celu
wypełniania obowiązków wynikających z Kodeksu Pracy i innych ustaw, do których
jest zobowiązany ustawowo Administrator Danych Osobowych jako Pracodawca w
trakcie rekrutacji i zatrudnienia. Dane przetwarzane są w celu realizacji procesu
zatrudnienia przez Wójta Gminy Nowa Wieś Wielka będą przechowywane do roku
czasu od momentu zakończenia rekrutacji w celach statystycznych i archiwalnych.
Podanie przez Panią/Pana
danych osobowych jest wymogiem ustawowym koniecznym do realizacji
przeprowadzenia rekrutacji
i zatrudnienia.
Dane nie będą udostępniane
podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.
Dane przechowywane będą w
przypadku pozytywnego zakończenia procesu rekrutacji – przez okres trwania
stosunku pracy oraz w obowiązkowym – zgodnym z przepisami prawa – okresie
przechowywania dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i akt osobowych. W
przypadku negatywnego wyniku rekrutacji – zgodnie z przepisami uwzględniającymi
Pani/Pana prawo do odwołania się od wyniku rekrutacji.
Każda osoba, której dane
dotyczą może zwrócić się z żądaniem dostępu do treści swoich danych osobowych,
sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej
wycofania, wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie danych do momentu jej
wycofania, wnieść skargę na przetwarzanie danych niezgodne z przepisami prawa
do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Gdy
Państwa zdaniem przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się
z naruszeniem prawa.
Pani/Pana
dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również profilowane.
metryczka
Wytworzył: Wojciech Oskwarek (8 stycznia 2019)
Opublikował: Szymon Giżycki (8 stycznia 2019, 15:17:33)
Ostatnia zmiana: Anna Bialik-Pieszak (8 lutego 2019, 14:35:45)
Zmieniono: Dodanie informacji o wyniku naboru
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 908