Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka
Elżbieta Jankowska - Główny specjalista ds.
opłaty adiacenckiej i kontroli zarządczej w
Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka, ul. Ogrodowa 2, 86-060 Nowa Wieś Wielka
tel.: 52 320 68 61
e-mail: e.jankowska@nowawieswielka.pl
Do zadań koordynatora należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług przez Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Urzędu Gminy w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- przedstawianie Wójtowi Gminy Nowa Wieś Wielka bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
metryczka
Wytworzył: Wojciech Oskwarek, Wójt Gminy Nowa Wieś Wielka (18 września 2020)
Opublikował: Anna Bialik-Pieszak (21 września 2020, 10:41:06)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1220