zamówienie na:

pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji - wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu „Moje boisko - Orlik 2012” w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Aleja Pokoju 1a

zamawiający: Gmina Nowa Wieś Wielka
tryb zamówienia: nabór ofert
nr sprawy: ZPL.271.24.2011
wartość: poniżej 14.000 euro
termin składania ofert: 14 czerwca 2011  15:00
wynik postępowania: Najkorzystniejszą ofertę złożyło Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „MABIZ” Małgorzata Bizon, 85-334 Bydgoszcz ul. Jasnogórska 1, w cenie 11.992,50 zł (słownie złotych: jedenaście tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt dwa 50/100). Uzasadnienie wyboru: wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę wykonania przedmiotu zamówienia. 




Nowa Wieś Wielka, 9 czerwca 2011 r.
 
Znak: ZPL.271.24.2011
 
 
OGŁOSZENIE O NABORZE OFERT
w postępowaniu o wartości szacunkowej poniżej 14.000 euro
 
 
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji - wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu „Moje boisko - Orlik 2012”, zlokalizowanych w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Aleja Pokoju 1a  



I. ZAMAWIAJĄCY:
 
Gmina Nowa Wieś Wielka reprezentowana przez Wójta Gminy
86-060 Nowa Wieś Wielka ul. Ogrodowa 2
woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3206868, fax 52 3206850
http: www.bip.nowawieswielka.pl
e-mail: zpl@nowawieswielka.pl
 
 
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
 
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji - wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu „Moje boisko - Orlik 2012” w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Aleja  Pokoju 1a.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do:
1) co najmniej 1 raz w tygodniu wizytowania (potwierdzone zapisem w dzienniku budowy), nadzorowania budowy i złożenia w tym zakresie informacji o postępie, jakości i stanie zaawansowania wykonywanych robót;
2) nadzoru technicznego nad realizacją robót we wszystkich branżach pod względem ich zgodności z dokumentacją techniczną, podpisaną umową oraz przepisami prawa budowlanego i wiedzą techniczną;
3) sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
4) dokonywania przy udziale zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego zadania oraz przekazania zadania wraz z wymaganą dokumentacją powykonawczą;
5) sprawdzenia i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych;
6) udziału w przeglądach gwarancyjnych wykonywanej inwestycji oraz nadzoru nad usuwaniem ewentualnych usterek bez dodatkowej zapłaty za te czynności;
7) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
8) sprawdzania i rozliczania faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową z wykonawcą wraz z potwierdzaniem kwot do zapłaty (sprawdzanie faktur przedłożonych przez wykonawcę robót);
9) uzgodnienia z Zamawiającym oraz uzyskania zgody na ewentualne zmiany w trakcie realizacji zadania zleconego zadania;
10) udzielania ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania na żądanie Zamawiającego;
11) stałej konsultacji i doradztwa fachowego na rzecz zamawiającego, opiniowania ewentualnych zmian w dokumentacji oraz organizowania i uczestniczenia w naradach technicznych dotyczących realizacji zadania;
12) dokonania innych niezbędnych czynności dla Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji.
 
3. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.).
 
4. Zakres inwestycji opisany jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na roboty budowlane, która udostępniona jest na stronie internetowej www.bip.nowawieswielka.pl.
 
5. Budowa kompleksu sportowego MOJE BOISKO- ORLIK 2010 w miejscowości Nowa Wieś Wielka obejmuje m.in.:
1) budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m): podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa, obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska,
2) budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m): podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia poliuretanowa;
3) ogrodzenie terenu;
4) oświetlenie terenu: projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m;
5) chodniki: ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min. 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym;
6) fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego;
7) budowa budynku sanitarno-szatniowego.
 
6. Przewidywana wartość inwestycji wynosi brutto 1.061.142,17 zł (słownie złotych: jeden milion sześćdziesiąt jeden tysięcy sto czterdzieści dwa 17/100).
 
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 14 października 2011 r.
 
IV. TERMINY I WARUNKI PŁATNOŚCI:
Dopuszcza się wystawienie faktur częściowych za pełnienie nadzoru inwestorskiego, przy czym Wykonawca wystawi faktury częściowe po wykonaniu robót budowlanych o wartości minimum 30% wynagrodzenia.
 
V.  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnili funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową lub modernizacją  co najmniej 1 boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej z wyposażeniem i 1 boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy sztucznej z wyposażeniem;
2) wykażą, że w trakcie realizacji zamówienia będą dysponować osobami posiadającymi następujące uprawnienia:
- uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
 - uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych,
- uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”  tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jak wyżej, w tym jako wyznaczone minimum kwalifikujące do udziału w przedmiotowym postępowaniu.
 
2. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wraz z ofertą (załącznik nr 1) przedłożą następujące dokumenty:
1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 2),
2) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
Wszystkie dokumenty winny być podpisane przez osobę upoważnioną do realizacji ze strony Wykonawcy.
 
VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Oferty należy złożyć w kancelarii Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka ul. Ogrodowa 2, 86-060 Nowa Wieś Wielka lub przesłać faxem (52 320 68 50) lub e-mailem: (zpl@nowawieswielka.pl) do dnia 14.06.2011 r. do godziny 15.00.
 
VII. SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY:
Cenę oferty należy podać w złotych polskich wraz z podatkiem od towarów i usług. Cena ofertowa będzie traktowana jako ostateczna cena i nie będzie podlegać żadnym negocjacjom. Cenę należy obliczyć w sposób uwzględniający:
1) wszystkie niezbędne nakłady pozwalające osiągnąć cel oznaczony w umowie na wykonanie przedmiotu zamówienia,
2) ryczałtową formę wynagrodzenia (art. 632 K.c. „§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby  w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.”); granicę ustalonego ryczałtu wyznacza nie liczba  i rodzaj poszczególnych projektów i przedmiarów lecz wskazany obiekt, którego realizacja musi się odbywać na podstawie kompletnej dokumentacji projektowej,
3) pełnienie funkcji koordynacyjnych,
4) dopełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego wynikających z wszelkich przepisów prawnych regulujących przedmiotową problematykę,
5) wykonanie zobowiązań wynikających z umowy.
 
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
 
IX.  OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Pan Roberto Krzyżanowski - inspektor ds. dróg i infrastruktury komunalnej w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka, tel. 52 320 68 48, pok. nr 14.
 
Załączniki:
Formularz oferty - zał. 1 (43kB) word
Wykaz usług - zał. 2 (35kB) word

Ogłoszenie o wyborze oferty (37kB) pdf

metryczka


Opublikował: Anita Wysota (9 czerwca 2011, 14:41:49)

Ostatnia zmiana: Anita Wysota (21 czerwca 2011, 14:55:06)
Zmieniono: dodanie wyniku postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2752