Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - Sekretarz Gminy

INFORMACJA O WYNIKACH KONKURSU
W URZĘDZIE GMINY NOWA WIEŚ WIELKA

na stanowisko Sekretarza Gminy Nowa Wieś Wielka.

Komisja Konkursowa informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru, na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Julita Popielewska zamieszkała w Bydgoszczy.

Uzasadnienie

W wyniku przeprowadzenia procedury konkursowej, spośród dwóch kandydatów na stanowisko Sekretarza Gminy Nowa Wieś Wielka, największą ilość punktów uzyskała Pani Julita Popielewska.
W związku z powyższym Pani Julita Popielewska została przez Komisję wybrana na stanowisko Sekretarza Gminy Nowa Wieś Wielka.

Przewodniczący Komisji Konkursowej

/-/ Krzysztof Nowacki

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na Sekretarza Gminy Nowa Wieś Wielka:

1. Julita Popielewska - zam. Bydgoszcz
2. Tomasz Federowicz - zam. Bydgoszcz

Rozmowy kwalifikacyjne z w/w kandydatami przeprowadzone zostaną w dniu 7 września 2007 r. (piątek) w godz. od 9.00 do 10.00.

Przewodniczący Komisji Konkursowej

/-/ Krzysztof Nowacki

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE O NABORZE

Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)

Wójt Gminy Nowa Wieś Wielka
poszukuje kandydata na stanowisko urzędnicze "Sekretarz Gminy" - pełen etat

Sposób zatrudnienia – na podstawie powołania.

Nazwa jednostki – Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka
Adres: 86 – 060 Nowa Wieś Wielka ul. Ogrodowa 2

Określenie stanowiska urzędniczego – Sekretarz Gminy

Wymagania konieczne – kandydatem na wymienione stanowisko urzędnicze może być osoba, która:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze,
3) posiada co najmniej 5 – letni staż pracy w administracji samorządowej,
4) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
5) posiada odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.

Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawnych z zakresu: prawa administracyjnego, procedury administracyjnej (kodeks postępowania administracyjnego), prawa pracy,
2) znajomość obsługi komputera i oprogramowania OpenOffice,
3) samodzielność, umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
4) zdolności organizacyjne,
5) możliwość używania własnego samochodu osobowego do celów służbowych.

Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie Gminy,
2) kierowanie pracą Referatu Organizacyjnego,
3) nadzór nad jakością i terminowością załatwiania spraw przez pracowników Urzędu,
4) kontrola dyscypliny pracy,
5) bezpośrednie nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
6) prowadzenie kontroli wewnętrznej na stanowiskach pracy,
7) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał rady gminy i zarządzeń wójta,
8) opracowywanie projektów zmian regulaminu organizacyjnego urzędu, regulaminu pracy i innych,
9) wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
10) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami,
11) wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia wójta.

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny i CV,
2) kwestionariusz osobowy kandydata,
3) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
4) dokumenty potwierdzające posiadane wyższe wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje,
5) dokumenty potwierdzające nieposzlakowaną opinię kandydata,
6) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Dokumenty potwierdzające wykształcenie, odpowiednie przygotowanie do pracy na stanowisku oraz dokumenty potwierdzające nieposzlakowaną opinię, kandydat składa w formie oryginałów lub poświadczonych odpisów (nie dotyczy odpisów dyplomów wydanych przez uczelnię).
W CV należy podać numer telefonu kontaktowego w celu umożliwienia powiadomienia o wynikach oceny formalnej złożonych ofert i terminie kolejnego etapu postępowania konkursowego.

Termin i miejsce składania dokumentów - Dokumenty można składać do dnia 24 sierpnia 2007 r. pocztą na adres Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka ul. Ogrodowa 2, 86 – 060 Nowa Wieś Wielka lub osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka pok. Nr 17 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: oferta „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy”.

Informacje o kandydatach, którzy spełnili wymogi formalne oraz o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka (www.bip.nowawieswielka.pl).

metryczka


Wytworzył: Wójt Gminy - Wojciech Oskwarek (7 sierpnia 2007)
Opublikował: Piotr Łęgowski (7 sierpnia 2007, 15:15:18)

Ostatnia zmiana: Piotr Łęgowski (17 września 2007, 09:58:35)
Zmieniono: mod

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 5134