Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy ds. księgowości inwestycyjnej, majątkowej i płac w Referacie Budżetu i Finansów Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości inwestycyjnej, majątkowej i płac w Referacie Budżetu i Finansów Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka:
Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku
zakończenia procedury naboru, na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Barbara Noszkowicz zamieszkała w Palczynie.
Kandydatka Barbara Noszkowicz wykazała się dużą znajomością zagadnień wynikających bezpośrednio ze specyfiki stanowiska pracy.
Uzasadnienie
Kandydatka Barbara Noszkowicz wykazała się dużą znajomością zagadnień wynikających bezpośrednio ze specyfiki stanowiska pracy.
/-/ Władysława Papis
Przewodnicząca Komisji
Przewodnicząca Komisji
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości inwestycyjnej, majątkowej i płac w Referacie Budżetu i Finansów Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka:
1. Justyna Jessel - zam. Dziemionna
2. Barbara Noszkowicz - zam. Palczyn
II etap rekrutacji, tj. rozmowy kwalifikacyjne odbędą się we wtorek, w dniu 3 czerwca 2008 r. o godz. 11.30 w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka - Sala ślubów.
Przewodnicząca komisji konkursowej
/-/ Władysława Papis
Skarbnik Gminy
----------------------------------------------------------------------------------------
Wójt Gminy Nowa Wieś Wielka
ogłasza otwarty nabór na wolne stanowisko ds. księgowości inwestycyjnej, majątkowej i płac w Referacie Budżetu i Finansów Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka
Kandydaci
przystępujący do konkursu powinni spełniać następujące wymagania formalne:
Wymagania konieczne – kandydatem na wymienione stanowisko może być osoba, która:
1) posiada obywatelstwo polskie,
2) posiada wykształcenie średnie oraz staż w służbach finansowo-księgowych jednostek samorządu terytorialnego lub wyższe ekonomiczne bądź administracyjne,
3) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) posiada bardzo dobrą znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office, w tym programu „Płatnik” i „Środki trwałe”,
6) posiada stan zdrowia pozwalający na pracę na wyżej wymienionym stanowisku,
7) preferowany wiek do 35 lat,
oraz dodatkowo posiada:
1) dobrą znajomość ustaw niezbędnych do wypełniania obowiązków na stanowisku, w szczególności: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych i z zakresu ubezpieczeń społecznych,
2) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
3) staranność i dokładność,
4) wysoką kulturę osobistą.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz umarzania i amortyzacji składników majątkowych Gminy, z określeniem osób materialnie odpowiedzialnych,
2) organizowanie i udział w inwentaryzacji rzeczowych składników majątkowych Gminy,
3) sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy,
4) prowadzenie spraw ubezpieczeniowych składników majątkowych Gminy,
5) sporządzanie list płac pracowników Urzędu Gminy oraz osób zatrudnionych na umowę zlecenie, prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych,
6) naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie informacji o uzyskanych przez podatnika dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy,
7) sporządzanie obowiązujących sprawozdań,
8) naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, sporządzanie raportów miesięcznych dla osób ubezpieczonych,
9) współpraca z Referatem Inwestycji, Budownictwa i Infrastruktury Komunalnej w zakresie opiniowania dokumentów finansowych inwestycji pod względem merytorycznym,
10) prowadzenie szczegółowej ewidencji analitycznej kosztów inwestycji w sposób zapewniający ustalenie całości poniesionych kosztów na poszczególne zadania inwestycyjne w czasie od dnia rozpoczęcia inwestycji do dnia bilansowego lub przyjęcia powstałych w wyniku inwestycji środków trwałych do używania w rozbiciu na zadania inwestycyjne,
11) sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących inwestycji,
12) inwentaryzowanie aktywów i pasywów konta „080” – Inwestycje, środki trwałe w budowie na ostatni dzień każdego roku obrotowego.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny i CV,
2) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie(druk można pobrać w Referacie Organizacyjnym pok. Nr 20 lub poprzez Internet pod adresem: www.bip.nowawieswielka.pl link: procedury i informacje),
3) kserokopie świadectw pracy lub odbytego stażu (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
4) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie,
6) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach zajęć obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczości lub interesowność,
7) oświadczenie kandydata, iż posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm).
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty konkursowe należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy (pok. Nr 17) lub przesłać pocztą na adres: 86-060 Nowa Wieś Wielka ul. Ogrodowa 2 w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „konkurs na stanowisko ds. księgowości inwestycyjnej, majątkowej i płac w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka" do dnia 21 maja 2008 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi przez komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Nowa Wieś Wielka. Kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka.
Wymagania konieczne – kandydatem na wymienione stanowisko może być osoba, która:
1) posiada obywatelstwo polskie,
2) posiada wykształcenie średnie oraz staż w służbach finansowo-księgowych jednostek samorządu terytorialnego lub wyższe ekonomiczne bądź administracyjne,
3) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) posiada bardzo dobrą znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office, w tym programu „Płatnik” i „Środki trwałe”,
6) posiada stan zdrowia pozwalający na pracę na wyżej wymienionym stanowisku,
7) preferowany wiek do 35 lat,
oraz dodatkowo posiada:
1) dobrą znajomość ustaw niezbędnych do wypełniania obowiązków na stanowisku, w szczególności: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych i z zakresu ubezpieczeń społecznych,
2) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
3) staranność i dokładność,
4) wysoką kulturę osobistą.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz umarzania i amortyzacji składników majątkowych Gminy, z określeniem osób materialnie odpowiedzialnych,
2) organizowanie i udział w inwentaryzacji rzeczowych składników majątkowych Gminy,
3) sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy,
4) prowadzenie spraw ubezpieczeniowych składników majątkowych Gminy,
5) sporządzanie list płac pracowników Urzędu Gminy oraz osób zatrudnionych na umowę zlecenie, prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych,
6) naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie informacji o uzyskanych przez podatnika dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy,
7) sporządzanie obowiązujących sprawozdań,
8) naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, sporządzanie raportów miesięcznych dla osób ubezpieczonych,
9) współpraca z Referatem Inwestycji, Budownictwa i Infrastruktury Komunalnej w zakresie opiniowania dokumentów finansowych inwestycji pod względem merytorycznym,
10) prowadzenie szczegółowej ewidencji analitycznej kosztów inwestycji w sposób zapewniający ustalenie całości poniesionych kosztów na poszczególne zadania inwestycyjne w czasie od dnia rozpoczęcia inwestycji do dnia bilansowego lub przyjęcia powstałych w wyniku inwestycji środków trwałych do używania w rozbiciu na zadania inwestycyjne,
11) sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących inwestycji,
12) inwentaryzowanie aktywów i pasywów konta „080” – Inwestycje, środki trwałe w budowie na ostatni dzień każdego roku obrotowego.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny i CV,
2) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie(druk można pobrać w Referacie Organizacyjnym pok. Nr 20 lub poprzez Internet pod adresem: www.bip.nowawieswielka.pl link: procedury i informacje),
3) kserokopie świadectw pracy lub odbytego stażu (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
4) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie,
6) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach zajęć obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczości lub interesowność,
7) oświadczenie kandydata, iż posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm).
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty konkursowe należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy (pok. Nr 17) lub przesłać pocztą na adres: 86-060 Nowa Wieś Wielka ul. Ogrodowa 2 w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „konkurs na stanowisko ds. księgowości inwestycyjnej, majątkowej i płac w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka" do dnia 21 maja 2008 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi przez komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Nowa Wieś Wielka. Kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka.
metryczka
Wytworzył: Wojciech Oskwarek - Wójt Gminy (7 maja 2008)
Opublikował: Piotr Łęgowski (7 maja 2008, 12:18:48)
Ostatnia zmiana: Piotr Łęgowski (4 czerwca 2008, 14:13:58)
Zmieniono: przeniesienie informacji z katalogu 'Aktualne' do katalogu 'Zakończone/Rozstrzygnięte'
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3688