Sesja w dniu 5 lutego 2013 r.

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591; z późn. zm.) zapraszam na XXIV sesję Rady Gminy Nowa Wieś Wielka.
Sesja odbędzie się we wtorek 5 lutego 2013 r. o godz. 14:00 w auli Gimnazjum im. Karola Wojtyły w Brzozie.
 
Proponowany porządek obrad sesji:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Wybór sekretarza obrad.
  3. Ustalenie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 27 grudnia 2012 r.
  5. Sprawozdanie Wójta z wykonania uchwał Rady Gminy i działalności w okresie między sesjami.
  6. Odpowiedzi Wójta na interpelacje i wnioski zgłoszone na sesji w dniu 27 grudnia 2012 r.
  7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej oraz wyboru przewodniczącego, zastępcy przewodniczącego i sekretarza Komisji.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet dla radnych Rady Gminy Nowa Wieś Wielka oraz zwrotu kosztów podróży służbowych.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Nowa Wieś Wielka.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej na prowadzenie w siedzibie Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka Ośrodka Zamiejscowego Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy w zakresie rejestracji pojazdów.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia i zabezpieczenia długoterminowej pożyczki w 2013 r. na zadanie inwestycyjne pn. „Budowa nawierzchni ulicy Spokojnej, Bukowej w miejscowości Brzoza wraz z odwodnieniem poprzez studnie chłonne”, zaliczonych do kategorii dróg gminnych na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Tarkowo Dolne – ul. Bydgoska”.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w  dzierżawę nieruchomości w Nowej Wsi Wielkiej.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w  dzierżawę nieruchomości w Dąbrowie Wielkiej.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowej w Brzozie.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka.
  20. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia porozumienia z Prezydentem Miasta Bydgoszczy dotyczącego organizacji prac społecznie użytecznych na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka.
  21. Podjęcie uchwały w sprawie planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat w 2013 r. za kształcenie pobierane przez szkoły wyższe i zakłady kształcenia nauczycieli Gminy Nowa Wieś Wielka.
  22. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia i wdrożenia Programu Aktywności Lokalnej na 2013 r.
  23. Sprawozdanie z działalności GOPS za 2012 r. oraz analiza potrzeb w zakresie pomocy społecznej na rok 2013.
  24. Sprawozdanie z realizacji gminnego programu profilaktyki i przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii za 2012 r. oraz założenia na 2013 r.
  25. Interpelacje, zapytania, wnioski i oświadczenia radnych.
  26. Wolne wnioski.
  27. Sprawy różne.
  28. Zakończenie obrad.

metryczka


Wytworzył: Jacek Kruszyna - Przewodniczący Rady Gminy (25 stycznia 2013)
Opublikował: Szymon Giżycki (29 stycznia 2013, 14:32:33)

Ostatnia zmiana: Piotr Łęgowski (22 maja 2014, 20:01:38)
Zmieniono: poprawienie układu treści

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1713